BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, 28 April 2012

SUATU HUJUNG MINGGU @CASA RACHADO berWORKCAMP


 




Seharusnya ketika ini saya n c h e n t a h a t i berada di selatan tanahair ... Juge seharusnya mungkin jua sedang merentasi Selat Tebrau memasuki Temasik. Tapi tapii tapiii apa suda jadiii ..? Hhuuu. Dipaksa dan terpaksa ber'workcamp'. Hhuu lama giler saya tiada bertugas luar kawasan sebegini. Sejak dua menjak di divisyen baru ni, no more 'smart tag' dan juge no more 'touch & go' cam dulu punye duluu punye duluuu. Dan belum pun usai di sini, terima perkhabaran untuk TOT pula minggu hadapan. Again; hujung minggu lagiii!



Casa Rachado; 4D3N di sini for me memang highly recommended laa. Memang sesuai untuk bersantaian; berhari keluarga di sini pun okay. Haa, rerupanya kan ... Casa Rachado ni dah masuk dalam border Negeri Melaka. Kira bebetul di sempadan negeri la antara Negeri Sembilan dan Negeri Melaka. 

Apa lagii, jom rancang percutian di sini ..! dengansesukahatilantikdirisendirimenjadiduta Casa Rachado.




Sabtu, 21 April 2012

meL A M A N K A S I H






Hujung minggu nan indah. Bangun pepagi; berpagi²an mahu bersarapan @Laman Kasih, Pinggiran Rahman Putra. Dalam suasana perdusunan, mentari baru menebarkan sinarnya, ditemani keriauan si kakak tua, beriringan bersama irama jazz.
Seorang reporter.

Laman Kasih; dibina dengan kasih dan sayang oleh pasangan pesara.

Secukup rasa; lemak berkrim berkolesterol.

Berdagang bersama set ikan aye.


Harum kerisik yang sangat menggoda rasa. Pepagi lagi suda memulut; bagaikan hendak mengerah keringat di perladangan sahaje lagaknya ;)

Setiap suapan, gigitan dan kunyahan penuh penghayatan. Syukur nikmat Ilahi.


Makan sahaje; tak perlu kata apa apaa apaaa lagi.>,<