BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, 26 Mei 2010

Semoga ...

auchhh ... ngape bengkak nihh ..??! Terkejut sakan saya melihat ada kesan bengkak sebesar syiling seposen pada bahagian tummy ... Wajah chenta hati saya berubah ... cuak! Tapi kemudiannya, hahaha ... ketawa golek-golek saya dibuatnya ... Tak sampai hati saya nak "marah" atau buat muka terkejut tatkala melihat air muka chenta hati saya jelas menunjukkan kecuakannya ... hahaha ... tapi, seriously saya sendiri seriau melihat bahagian yang bengkak tuh ... apa sudah jadi ..??? Gara-gara suntikan yang terpaksa dilakukan sendiri tatkala jam 6:00 pagi ..! Tak sempat saya sapu dengan swab, bengkak tersebut semerta naik! huhuhu ... Apa pun, terima kasih kepada chenta hati saya yang berani melakukan suntikan itu ... nak harapkan saya buat sendiri ..??? huhuhu ...

Hari ini serasa saya nak selesaikan seberapa banyak kerja dan tugasan yang boleh ... Cepat, cepat, cepat ... segera, segera, segera ... itu pinta saya pada Unit Kewangan n Unit Pembangunan ... kehairanan mereka semua ... seolah-olah tiada lagi hari esok ...

" ... pergi tak ke Penang ..??? "


" ngape tak amik flight ..??? "

" datang tak ..??? "


" 2 n 3hb interview ... ni yang nak bincang dgn u nii ... "


" 7hb hadir SPP tak ..??? "


huhuhu ... antara pertanyaan n pernyataan yang tak bisa untuk saya jawab atau ulas ... hanya mampu tersenyum menahan rasa ...

Usai farewell utk Mawar, jam 4:31 petang C902 saya melantunkan irama dan lagu 'ribaibaru'nya ... melihat nombor yang tertera pada skrin, saya dapat menjangka dan meneka gerangan si pemanggil ... huhu ... di talian, suara seorang lelaki kedengaran lantas memperkenalkan diri serta lokasinya ... huhu ... tepat sekali agakan saya ..! Pertanyaan dan "jadual" saya untuk hari esok dinyatakan jelas n remind apa yang perlu saya lakukan ... Serasa bagaikan panggilan ke kamar maut tatkala dinyatakan prosedur n proses yang bakal saya lalui jam 6:00 petang esok ... ya Allahhh ...

Bersinggahan di bilik O1, ntah mengapa longlai n lemah fizikal saya rasakan ... sedangkan saya benar-benar telah bersedia sebelumnya untuk lalui semua prosedur itu ... huhu ... menghimpun n mengatur kata untuk mengadap boss ... huhu ... bagaimana harus saya khabarkan semua itu ..??? Mahu atau tidak, saya perlu perkhabarkan berita ini serta tugasan yang akan saya tinggalkan ...

Hampir setengah jam berdiskusi dengan boss ... hal ehwal kerja n perkhabaran itu ... alhamdulillah, semua ok ... syukur sangat2! Terima kasih BOSS!

Sebagaimana hari-hari lalu, saya pulang lewat sekitar jam 6:45 petang ... tapi hari ini agak berlainan kerana serasa saya mahu selesaikan semuanya ..! kerana hari esok ....... (?)

0 ulasan: