BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, 7 Jun 2010

Saya Tidak Akan Berhenti Berharap


Selagi ada hayat ... selagi ada usaha ... selagi ada kudrat ... selagi ada doa ... selagi itulah saya bermohon dan bergantung harap hanya pada-Nya ... Yarghh, saya tidak akan berhenti berharap ..!

Hari ini sayu dan sendu SANGAT SANGAT SANGAT menyapa rasa saya ... tetiba sahaja! Aduhaii ... mungkin ada perkhabaran nan duka bakal menyusul ... Tapi, sebagai hamba-Nya, saya tidak akan berhenti berharap ..! Tunggulah sahaja Jumaat atau Sabtu ini ... perkhabaran nan pasti insyaAllah akan saya perolehi ... Dan dalam tempoh yang ada ini, berdoalah ... berdoalah dan berdoalah ... Di penghujung doa itu, usah lupa titipan harap ...

Macam-macam yang saya fikir ...
yang paling akrab di fikiran ialah : BERHENTI KERJA ..!

ohohohooo ...

0 ulasan: