BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Ahad, 19 Februari 2012

Saya, Tudung Syria, Shawl dan Online Shopping





Sangat sangatt sangattt mendatangkan mara bahaya tatkala mata dan jejari ini berlegar² di alam maya mencari target untuk cucian mata yang akhirnya di'shopping' secara atas talian. Saya alah pada perkara nan satu ini. Hhuuu. Dalam dua minggu ini sekurang²nya 5 parcel telah saya terima. Saya sendiri lupa apa yang saya shopping atas talian; tau² sampai sahaje parcel >__<

Semua nampak cantik. Nak itu, nak ini. Itu pun saya buat² lupa saya ada M2U ... dan sesungguhnya saya tak pernah ingat apakah kata laluan akaun M2U saya. So, tatkala nak menyopping atas talian, 'pinjam' M2U c h e n t a h a t i saya. Kekadang ingat untuk bayar semula; kekadang lupa; n kerap juga buat² lupa. Hihiii. Bukannya apa, kerap kali beliau berkata; "xpe, tak payah laa bayar² semula". Yeahaaa ..! Cuma untuk kali ini semua pembayaran saya selesaikan melalui ATM transfer. Kalau semua guna M2U, bertambah tambahh tambahhh pantas n efisyen la saya memborong di alam maya. Hhuuu.

Hasilan minggu ini, dua tudung syria cotton, satu ciffon syria, dua tudung xpress ber'awning' lembut n tiga inner neck. Juge, sehelai selendang merah jambu bersulam corak bunga mawar. Wahh ... manis sekali tatkala saya cuba menggayakannya ( perasaan! ). Rasa cam nak ulang scene bertunang n akad nikah pulak ... hihiihiii.



Puas hati ..? Alhamdulillah, memang puas hati ..! Cantik, selesa n kena dengan saiznya. Tudung kegemaran saya; syria cotton. Disuaipadan dengan inner neck yang lembut selesa, sapsapsui saje bersiap g keje.



0 ulasan: