BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Ahad, 7 Februari 2010

Bermacam-macam Rasa ...


Hmm ... bermacam-macam rasa ... bermacam-macam perkara yg saya fikirkan. Selagi belum tutup mata ... kerje, kerje, kerje ... adakala terlalu mencari kesempurnaan, akan menyebabkan kita stress, stress n stress ... terigt saya ttg ini ( hik hik ... tiada kaitan dgn insan2 yang berada di sekitar saya ) :


If a barber makes a mistake, it’s a new style
If a driver makes a mistake, it’s a new path
If an engineer makes a mistake, it’s a new venture
If a parent makes a mistake, it’s a new generation
If a politician makes a mistake, it’s a new law
If a scientist makes a mistake, it’s a new invention
If a tailor makes a mistake, it’s a new fashion
If a teacher makes a mistake, it’s a new theory
If a boss makes a mistake, it’s YOUR mistake!


Berbicara tentang rasa, bermacam-macam rasa semuanya silih berganti ... manis, masam, pahit, kelat ... gembira, ceria, suka, duka ... itulah kehidupan. Tapi ada juga rasa sunyi, bosan ... n kekadang bersunyi-sunyian itu cukup indah bagi saya ... paling tidak, tidur pun dah cukup indah ... umpan dgn buku, tak sampai 10 minit, layu n lenalah mata ... hik hik hik ...

Rindu ..?

DalamHatiAdaRindu ..???
... itu juga antara rasa yang dianugerah untuk kita, kan ..? " Mengapa Dirindu " bak lagu Uji Rashid yang dinyanyikan semula olehnya drp versi asal oleh Allahyarhamah Biduanita Puan Sri Saloma ... saya suka lagu itu ... liriknya indah sekali ..!

Saya teringat tentang ikan uji rashid ... bgmana rupa la ikan itu ya ..???
( huhuhu ... apa aku merapu daa ... )


MENGAPA DIRINDU : UJI RASHID

kredit pada empunye video ...

huhuhu

0 ulasan: