BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Ahad, 7 Februari 2010

BesaRRR Punye ...















Hik hik hik ... Ini tahun permintaan saya agak berunsur materialistik ... saya mahu hadiah yang besarrr punye ... yearghh, yg besarrr punyeee ...

Saya tahu chenta hati saya dapat durian runtuh ini tahun ( alhamdulillah ). Lagi pula, satu untuk hari ulang tahun kelahiran saya ... n satu lagi bersempena hari ulang tahun perkahwinan kami ... hik hik ... tak mau hadiah jama' ... nak satu bagi setiap hari istimewa tersebut ... huhuhu ... betapa materialistiknya saya, kan ..?
Apakah hadiah yang saya mahukan itu ..? hikhikhik ... nanti saya tunjuk ...

Hari itu, pepagi lagi chenta hati saya telah membawa saya ke Sogo ( setelah mulut saya memuncung tak mau balik kampung ... hikhik ) untuk mendapatkan SI MERAH idaman hati. Juga, singgah di Harvest saya buat muka menagih simpati untuk mendapatkan naskhah " Rescue Your LoveLife " tulisan Dr. Henry Cloud & Dr. John Townsend dan juga naskhah " Life's Like That " kompilasi tulisan Lydia Teh. Usai "urusan" di Sogo, kami bersinggahan di Panasonic Sungai Buloh ... hik hik ... tanpa banyak kata atau bicara, selesai urusniaga kami untuk mendapatkan SI KOTAK ( sebab dah bbrp kali dah survey SI KOTAK itu ... hikhikhik ).
Tersenyum meleret saya ... dapat SI MERAH idaman hati n hadiah BESARRR PUNYE - SI KOTAK ...




0 ulasan: