BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, 31 Oktober 2011

KEMBARA TEMASIK |Part VII [ b ] - Welcome Home!


Berakhir sudah percutian 7D6N @Temasik. Sebenarnya ini adalah kunjungan kali ke-2 saya; tetapi kali pertama 3 tahun terdahulu adalah atas urusan tugasan rasmi untuk agama, bangsa dan negara
( hahaa ) selama 1 minggu juga. Pastinya tidak kan sama dengan kunjungan rasmi terdahulu; apatah lagi percutian ini ditemani oleh c h e n t a h a t i saya. Perjalanan balik hari ini dari penginapan ke Budget Terminal Airport menaiki teksi SGD20. Inilah satu²nya perjalanan kami naik teksi sepanjang berada di sini. Tak daya dah nak biar tapak bertapak merekah kaki apatah lagi bagasi sudah beranak pinak ... akkaakaaa.


Pertama kali juga terbang bersama Si Kunang² ... teruja! Penerbangan sepatutnya jam 4:30 petang; tapi bertunda jam 5:30 petang ... hhuuu. Memang tau ..! So, kita lepak lepakk lepakkk dulu sambil layan tiramisu sedap berkolesterol bersama hot choc.

LepaK I N G @SR; ada cop mohor HALAL Singapore pada kaunternya. Musolla ( 'prayer room' ) juga disediakan. Sila lihat tanda arah pada kiri belakang kiosk SR sebagai panduan bagi yang perlukan musolla.

Masuk ke balai berlepas; Gate 5.

Inilah Si Kunang² yang dinanti nantii nantiii.

Masa untuk terbang bersama Si Kunang².

Duta Si Kunang² ... hheee.

Selamat jalan tanah Temasik ...

Terbang tinggi menyaksikan awan gemawan; subhanAllah!

Welcome home, Ina ..!
Alhamdulillah; penerbangan smooth hingga selama
t berlabuh
@
Pelabuhan Udara Sub
ang.



Perghhh, selesai juge catatan tertunda dan bertunda tundaa tundaaa
KEMBARA @TEMASIK. Alhamdulillah.




0 ulasan: